Budowanie kernela (było: Pytania)

Artur Bartnicki archie w insert.com.pl
Pon, 5 Paź 1998, 11:36:46 CEST

Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org> pisze, co następuje:

> [ciach!]

> A ja mam 486 i co? Gorszy jestem? a ludzie którzy mają p-mmx/p-pro/p-2
> też są gorsi???

A są jakieś _istotne_ (mierzalne) zyski na 486 pomiędzy kernelem
przekompilowanym dla 386 i 486? Oraz na Pentium/PMMX/PPro/PII pomiędzy
kernelem skompilowanym na P a na docelową architekturę?

--a
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki      praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \   mailto:archie w insert.com.pl   dom  : (0-71) 342 68 22

Szowinizm jest tak płaski, że wciśnie się wszędzie.