net-tools-1.46 dla stable -> do Tomka

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 5 Paź 1998, 20:17:06 CEST

On Mon, 5 Oct 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> Dokładnie.

1. inet6-apps jest robine pod archaiczne libc-5
2. linkowanie jednego z najwazniejszych pakietow z libinet6 budzi mala
   refleksje...
3. Nikt nie zagwarantuje Ci poprawnej pracy net-toolsow przy takim
   rozwiazaniu jak proponujesz.
4. Jestem bardzo ciekawy czy to jest wogole mozliwe ...

> cholera, zaraz się wścieknę!!!
> Eksperymentowałem sobie z frame-bufferem (aktualnie na 2.1.124pre2) i na
> razie nie mam polskich literek :((( a że patche stosowałem i kasowałem to
> nie mam jak wrócić do 123.....

.... Ja tylko wczoraj zaladowalem 5 (dokladnie piec) patchy na 2.1.123 ->
ostatni byl na ext2-fs ... wiec przez dluuuuugi czas nie dotkne innego
jajka (tzn okolo .... 1 tygodnia ;)

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu