net-tools-1.46 dla stable -> do Tomka

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 5 Paź 1998, 20:26:51 CEST

> 1. inet6-apps jest robine pod archaiczne libc-5
ale pod glibc-2.0.7 tez dziala

> 2. linkowanie jednego z najwazniejszych pakietow z libinet6 budzi mala
>    refleksje...
> 3. Nikt nie zagwarantuje Ci poprawnej pracy net-toolsow przy takim
>    rozwiazaniu jak proponujesz.
Nikt mi nie gwarantuje stabilnosci 2.1.x ktore tez jest niezbedne do ipv6
a jednak jest stabilne...

> 4. Jestem bardzo ciekawy czy to jest wogole mozliwe ...
jest!!!
Teraz nie moge pokazac bo nie mam tunelu do siebie do domu ale moze
niedlugo...

> .... Ja tylko wczoraj zaladowalem 5 (dokladnie piec) patchy na 2.1.123 ->
> ostatni byl na ext2-fs ... wiec przez dluuuuugi czas nie dotkne innego
> jajka (tzn okolo .... 1 tygodnia ;)
Jak mozesz podeslij mi te patche...
Ja w kazdym razie juz mam patcha na 124 (dzieki Tomek!)

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation