Schizma ?? (bylo bash, libncurses, libreadline)

Wto, 6 Paź 1998, 13:03:12 CEST

On Tue, 6 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

[..]
To nie schzma tylko próby z nowym podejściem do zagadnienia i jak
zaznaczyłem kompletnie testowe (choć działa).

Co do static to w takim razie chyba wypadałoby dwie binarki basha. Jedna
linkowana statycznie (/bin/sh) i dynamicznie (bin/bash).

Co do speca z devel to wziąłem tylko z niego tłumaczenia bazując na bashu
z rawhide. Ot i historia ..

teraz naprawdę trzeba sie zastanowić co i jak robimy z jakby nie patrzeć
jedną z ważniejszych binarek. Możliwych wariantów jest kilka.