(pl) w specach

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 9 Paź 1998, 11:13:11 CEST

On Thu, 8 Oct 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Arek przestań :)
>
> Nie ma rozszerzeń. Nie ma czegoś takiego jak:
> Group(pl)      : Aplikacje/Siec

Taaak ?
[root w linstar /root]# locale
LANG=POSIX
LC_CTYPE="POSIX"
LC_NUMERIC="POSIX"
LC_TIME="POSIX"
LC_COLLATE="POSIX"
LC_MONETARY="POSIX"
LC_MESSAGES="POSIX"
LC_ALL=
[root w linstar /root]# rpm -qi BitchX
Name        : BitchX                      Distribution: (none)
Version     : 75                                Vendor: (none)
Release     : 3                             Build Date: Wed Oct  7
18:25:49 1998Install date: Wed Oct  7 18:54:34 1998   Build Host:
linstar.zsz2.starachowice.pl
Group       : Applications/Communications   Source RPM:
BitchX-75-3.src.rpm
Size        : 2259395
Summary     : Improved color IRC client with built-in scripts
Description :
BitchX is a popular ANSI color ircII client by panasync. It
incorporates various features that would normally require a
script. It's interface is more colorful and cleaner than ircII.
[root w linstar /root]# export LANG=pl; locale
LANG=pl
LC_CTYPE="pl"
LC_NUMERIC="pl"
LC_TIME="pl"
LC_COLLATE="pl"
LC_MONETARY="pl"
LC_MESSAGES="pl"
LC_ALL=
[root w linstar /root]# rpm -qi BitchX
Name        : BitchX                      Distribution: (none)
Version     : 75                                Vendor: (none)
Release     : 3                             Build Date: śro 07 paź 1998
18:25:49 CEST
Install date: śro 07 paź 1998 18:54:34 CEST   Build Host:
linstar.zsz2.starachowice.pl
Group       : Aplikacje/Komunikacja         Source RPM:
BitchX-75-3.src.rpm
Size        : 2259395
Summary     : Ulepszony kolorowy klient IRC z wbudowanymi skryptami
Description :
BitchX jest popularnym klientem ircII. Jego interfejs jest bardziej
kolorowy i przejżysty niż interfejs standardowego kilienta ircII.
[root w linstar /root]#

Nadal twierdzisz, że takiego czegoś nie ma ?
Właśnie patrze w którym Changes to opisali (ale www.rpm.org mi się
strasznie wlecze). Jak znajdę to dam znać.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl