(pl) w specach

Pią, 9 Paź 1998, 21:07:16 CEST

On Fri, 9 Oct 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Taaak ?
[..]
> Nadal twierdzisz, że takiego czegoś nie ma ?

Nie z faktami się nie dyskutuje :>. Jakoś wczesniej nie natknąłem się na
powyzszą możliwość. Wobec tego trzeba będzie zrobić wzorcowe tłumaczenie
całej hierarhi i to wcielić.

Przy okazji Hiszpanie skończyli tłumaczenia do speców. Postaram się
namówić Marcina Labudę żeby zrobił mirror tego stuffu w TASKu to też przy
okazji będzie można to po drodze podołączać.