KDE

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 9 Paź 1998, 12:45:50 CEST

On Thu, 8 Oct 1998, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Ale mi chodzi ten kmail z KDE 1.0 właśnie pod Qt-1.40-2 ... Nie testowałem
> zbyt mocno ponieważ nie używam ale z ciekawości sprawdziłem ... i działa.

Ja uzywam, ale z 1.40 nie dziala. Moze miales wiecej szczescia.
U mnie pada, gdy probuje sciagnac poczte, albo zmienic aktywny folder.
Moze z innymi flagami kompilacji pojdzie - w takim razie to moze (nie musi)
byc blad EGCS 1.0.2

Pozdrowienia,
      Jacek