console-tools itp

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Czw, 8 Paź 1998, 09:14:36 CEST

$ cat /etc/sysconfig/console

CONSOLEFONT=iso2-16 -k qrczak
# Other options may be specified after the font name (e.g. -k a_fallback_table)

$ /etc/rc.d/init.d/console start
/etc/rc.d/init.d/console: -k: command not found

Nalezalo by zmodifikowac komentarz i dodac, ze zmienna CONSOLEFONT="coś"
ma być w cudzysłowie.

BTW: co wpisac do prompta (PS1 coby mieć zawsze "włączany" font) ???
PS1="`echo -ne '\33(K'`[\u@\h \W]\\$ " ??? (wtedy się kopie w mc).
W bashu mam wtedy:
[root w admin /root]# (czyli ok)
a w mc mam:
K[root w admin /root]# (czyli źle - dlaczego "K" się wyświetla ?)
	O qrcze - jeszcze lepsze jaja :) Teraz mam w .bashrc "echo -ne '\33(K'"
i niby wszytko ok ale gdy podglądam plik via F3 zamiast:
"$ cat /etc/sysconfig/console" (fragment pliku z tymże mailem)
dostaję:
".(K$ cat /etc/sysconfig/console"
i co ciekawsze to dotyczy _tylko_ plików, które są zgzipowane lib zbzip2owane.
Niezle ;)

PS: Marcin popraw w fonty dokumentację. Aktualnie w polskiej dokumentacji
są symlinki do angielskiej. Niby ok ale co jeśli ktoś zainstaluje tylko pl
doce (tak jak ja ;) ??

PS2: normalnie rpm -i instaluje mi tylko pl dokumentacje. Jak kazac mu instalic
rownierz en ???

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl