licq

Pon, 12 Paź 1998, 03:58:31 CEST

On Sat, 10 Oct 1998, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Witam,
>
> Do przejrzenia przez Guru - spec dla licq dla stable - glibc 2.0.7,
> qt-1.40

Marcina spec raczej do poprawki. Pakiety do KDE mają spełaniać kilka
wymogów, z których część spec jaki dostarczyłęś na pewno nie jest
spełnionych. Warunki:

- qt jest w hierarchi /usr/X11R6, a same pliki nagłowkowe w
  /usr/X11r6/include/X11/qt (to prawdopodobnie będzie spełnione),
- same binarki też mają trzymać się KDEDIR=/usr/X11R6,
- pliki .mo w /usr/X11R6/locale,
- w specu ma się znajdować generowanie plików do wmconfiga z plików .lnk

To co dostarczyłeś jest posadowione w /usr inie generuje plików do
wmconfig.

Skrypt do generowania .wmconfig jest zdaje się w nowym kdelibs (niestety
nie moge teraz tego sprawdzić gdyż nie mogę dostać się do pomieszczenia
gdzie stoi cenzor, a najprawdopodobniej ktoś mi go włykend odłączył) i
dopiero rano będę mgł to sprawdzić.

Jeszcze jdna sprawa .. organizacyjna. Mogę obiecać, że kłopoty z
odłączaniem cenzora skończą się na dniach w momencie kiedy jedną ze
nowych swoich maszynek (jakie dostałem obstaluję na PLD-stable i drugą na
PLD-devel). Jedna z nich przejmie CNAME jakiem jest teraz cenzor z
maszynki którą jakisz czas temu musiałem oddać na router do innego
budynku. Nareszcie będę miał dysków (każda ma po 2x6GB i na jedną
zamówiłem jeszcze jeden dysk 18GB), a i innych zbytow też tam będzie sporo
.. pamięci, szyblkich protków + nagrywarka (będę mógł robić CD i wysyłać
je zainteresowanym o czym był juz mowa jakiś czas temu).