licq

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 14 Paź 1998, 16:02:28 CEST

On Mon, 12 Oct 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Marcina spec raczej do poprawki. Pakiety do KDE mają spełaniać kilka
> wymogów, z których część spec jaki dostarczyłęś na pewno nie jest
> spełnionych. Warunki:
Licq nie jest aplikacja KDE, choc sa patche do integracji licq z (chyba) KDE
i WindowMakerem.

> - qt jest w hierarchi /usr/X11R6, a same pliki nagłowkowe w
>   /usr/X11r6/include/X11/qt (to prawdopodobnie będzie spełnione),
To jest spelnione.
> - same binarki też mają trzymać się KDEDIR=/usr/X11R6,
Tu jest problem bo tworcy sie trzymaja /usr jako prefixu i nie wiem czy
ladnie sciezki porobili w Makefile'ach.

> - pliki .mo w /usr/X11R6/locale,

> - w specu ma się znajdować generowanie plików do wmconfiga z plików .lnk
>
> To co dostarczyłeś jest posadowione w /usr inie generuje plików do
> wmconfig.
Akurat z wmconfigiem to nie wiem jak to robic.. kloczek! jak chyba kiedy
przyjade do 3miasta  to mi powiesz :-)

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz            marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 (0-601) 48-50-97     marcus w krakow.linux.org.pl == |-