Gdzie jest pakiet gnome-objc30

Pon, 12 Paź 1998, 13:47:27 CEST

On Mon, 12 Oct 1998, Jacek Danecki wrote:

> Witam!
>
> Pytanie jak widać wyżej. Pakiet ten jest potrzebny aby zainstalować
> niektóre inne pakiety gnome-a z PLD (ściągałem je jeszcze z katalogu
> test, teraz widzę że przeszły do stable), chyba, że to już zmieniliście.

Chwilowo go nie ma, a gnome-admin jest tak skompilowany, że nie potrzebuje
obecności tego pakietu w trakcie działąni. Nie wiadomo czy wogóle będzie
jeszcze kontynuowany ten konretnie pakiet. O gnome-objc pisałęm przy
okazji podsumowywania ostatniego przebudowywania. Zainstaluje to z
--nodeps. Powinno tak czy inaczej chodzić.