Gdzie jest pakiet gnome-objc30 -przepraszam

Jacek Danecki jacek w ekometria.com.pl
Pon, 12 Paź 1998, 14:03:08 CEST

Sorry, za zamieszanie, znalazłem odpowiedź w liście Tomka K.

A propo jeszcze gnome, mam propozycję, może by dodać standardowo pliczek
gtkrc do pakietu gnome, tak by standardowo były ustawiane czcionki
-*-iso8859-2. Straciłem aż dwa dni na to by zobaczyć ogonki w gnomie, a
o pliczku dowiedziałem się dopiero po analizie wyników z strace. Sam
pliczek znalazłem w pakiecie gimp. Wiem, że to drobiazg, ale czy o całości
nie decydują właście takie szczegóły?