Gdzie jest pakiet gnome-objc30 -przepraszam

Pon, 12 Paź 1998, 14:21:21 CEST

On Mon, 12 Oct 1998, Jacek Danecki wrote:

> Sorry, za zamieszanie, znalazłem odpowiedź w liście Tomka K.
>
> A propo jeszcze gnome, mam propozycję, może by dodać standardowo pliczek
> gtkrc do pakietu gnome, tak by standardowo były ustawiane czcionki
> -*-iso8859-2. Straciłem aż dwa dni na to by zobaczyć ogonki w gnomie, a
> o pliczku dowiedziałem się dopiero po analizie wyników z strace. Sam
> pliczek znalazłem w pakiecie gimp. Wiem, że to drobiazg, ale czy o całości
> nie decydują właście takie szczegóły?

Fak. Trza poprawić, żeby gtkrc należało do innego pakietu. Ale co do
globalnych ustawień, to by się trzeba zastanowic jak to rozwiązać.

Najprawdopodobniej plik będzie %config z osłabioną weryfikacją ale jednak
sam encoding powinnien zostać jak jest.

Wogóle przydałaby się jakaś drobna aplikacja, która zmieniałaby globalnie
domysly język dla wszystkich możliwych zasobach programw jednym ruchem.
Najlepiej by było żeby poszczególne pakiety rejestrowały takie pliki w
jakiejś bazie + skrypty do operowania na nich o zunifikowanych parametrach
jak encoding, LANG czy inne potrzebne, a sam taki program (z frontendem
lub bez) przelatywał się po wszystkich skryptach wywołując je.

Hmm .. to jeszcze trza przemyśleć co do szczegółw (na początek ktoś będzie
musiał zrobić "prześwietlenie" wszystkich zasobów pod kątem wychwycenia
takich zasobów) .. na haku już powieszone ..

na pewno są już dwa miejsca do skatalogowania: /etc/security/pa_env.conf i
gtkrc. Komuś się nasuwają jeszcze inne może ? Jak jest z KDE,
poszczególnymi WMami .. ?