Kernel dla Tornada

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 12 Paź 1998, 17:42:52 CEST

> Hej,
> 	Glownie do Marcina, KGB, elephanta:
> Jaki "modularny kernel instalacyjny" szykujemy
> 2.1.115(+ac2+polskie_robaki+pts+aic7xxx-5.0-preX),
> czy 2.1.125+(ac+inne_patche) ?
Ja jestem za 125... u mnie działa naprawdę stabilnie (ale bez patchy
Alana, jeszcze ich nie mam)... tylko jak ma się sprawa z poszczególnymi
driverami do kart sieciowych, sterowników itp?
Z tego co słychać na kernelu sterowniki do eepro raczej działają ale bez
multicastingu i IPv6....
I jeszcze jedna propozycja do pld-devel: devfs (nazwy achyba tłymaczy
wszystko)....

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation