Kernel dla Tornada

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 12 Paź 1998, 22:18:13 CEST

On Mon, 12 Oct 1998, Marek Obuchowicz wrote:
> Ja jestem za 125... u mnie działa naprawdę stabilnie (ale bez patchy
> Alana, jeszcze ich nie mam)... tylko jak ma się sprawa z poszczególnymi
> driverami do kart sieciowych, sterowników itp?
Ja tez jestem za .125. A jesli chodzi o patche Alana, to czy ktos
moglby je zmirrorowac u siebie ?

> I jeszcze jedna propozycja do pld-devel: devfs (nazwy achyba tłymaczy
> wszystko)....
Wolalbym nie (przynajmniej nie wlaczac tego defaultowo)... to moze
wprowadzic dosc duzo zamieszania.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."