WWW serwery - jakie?

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 12 Paź 1998, 19:26:53 CEST

> Dobrze, ale...
>
> Ongiś próbowałem robić dokładnie coś takiego, i wyszło mi, że się nie
> da (tj. konfiguracją nie da się skłonić apacza, żeby xxx/~uuu szukał w
> /zzzz/uuu, a nie w ~uuu/public_html). Być może to się zmieniło, nie
> wiem, nie próbowałem tego robić ponownie, jeśli się mylę, to mnie
> poprawcie.
>

> Symlink tu nic nie rozwiązuje, bo o ile się nie mylę i httpd chodzi
> jako nobody/nobody, to żeby zobaczyć, że ~uuu/public_html ->
> /zzzz/uuu, to musiałby i tak móc czytać ~uuu... Potrzebne byłyby do
> tego zmiany w źródełkach.
Inaczej: strony użytkowników znajdują się w /home/httpd/html/$login
czyli apache ich tam domyslnie bedzie szukal przy
http://www.serwer.pl/login a ~/public_html jest tylko symlinkiem do
/home/httpd/html/$login

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation