vim-slang

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Wto, 13 Paź 1998, 15:17:46 CEST

[wtorek, 13 październik 1998], Wojtek Slusarczyk napisał:

> Zaraz zerkne...

ARGHHHHH! Wojtek, mówiłem Tobie, że vim skompilowany ze slangiem nie
działa i nawet zahashowałem jego generowanie w specu (do czasu
wyjaśnienia problemu)!
Wkrótce nastąpi update spec-a, bo aktualny ma błąd (szuka pomocy w złym
miejscu).