vim-slang

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 13 Paź 1998, 15:24:39 CEST

On Tue, 13 Oct 1998, Marcin Korzonek wrote:

> ARGHHHHH! Wojtek, mówiłem Tobie, że vim skompilowany ze slangiem nie
> działa i nawet zahashowałem jego generowanie w specu (do czasu
> wyjaśnienia problemu)!
> Wkrótce nastąpi update spec-a, bo aktualny ma błąd (szuka pomocy w złym
> miejscu).

No, no ... tak zes Pan wyhashowal ze sie wogole wygenerowac nic nie
chcialo ! W zwiazku z tym odhasowalem...

Vimy sa poprawione (wlasnie sie generuja) -> vim-slang >/dev/null
{c,e}tags.1 >/dev/null

Na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin