Polityka.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 14 Paź 1998, 12:25:21 CEST

On Tue, 13 Oct 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> 1. perl musi być i basta :-)  pythona jeszcze nie znam, więc mi wszystko
>    jedno, ale pewnie też ma swoich zwolenników.
Ja bylbym jednak za pythonem. Wiekszosc skryptow w perlu to jakies male
programieki ktore bedzie mozna latwo przyrobic. W pythonie natomiast jest
napisane wiekszosc o ile nie wszystkie programy z control-panela,
linuxconfa, coas'a itd. Do tego dochodzi sprawa przejrzystosci samego
jezyka, jego konstrukcji (obiektowosc).

> 2. Instalowane są nie tylko programy z dystrybucji, a one mogą wymagać
>    jednego bądź drugiego (automatyczny konwerter raczej nie istnieje).
>    Dużo wymaga perla:
> [qrczak ~]$ sudo rpm -q --whatrequires /usr/bin/perl | wc -l
>      32
To jest chyba jakis bug w samym rpm'ie. Moj radius-merit tez okazuje sie
wymaga perla, choc nie ma tam nic co z niego korzysta.

>  __("<   Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.home.ml.org/

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL