info:inetd.spec

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 15 Paź 1998, 09:52:15 CEST

On Thu, 15 Oct 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Wojtek nie zmieniaj nazw pakietów (zastanawiało mnie właśnie dlaczego
> zmailer6 to nie zmailer). Takie rzeczy ładuj nawet nie do werdji tylko do
> rewizji.

Poczekj, poczekaj ... tylko konfliktujace beda mialy w nazwie 6 i
Obsoletes: _odpowiednik_w_nazwie ipv4

zerknij jak to jest  na magellanie  z apachem i inn ..
Pozostale nie beda mialy koncowki 6, np. nie da rady pogodzic inn i inn6
dlatego jak jeden jest instalowany to drugi jest odinstalowany. Jak
natomiast bym zrobil tak, ze w rewizji dodawalbym 6-ke to ni jak nie
bedzie mozna plynnie zamianiac tych aplikacji w obie strony...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu