info:inetd.spec

Czw, 15 Paź 1998, 17:50:50 CEST

On Thu, 15 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Poczekj, poczekaj ... tylko konfliktujace beda mialy w nazwie 6 i
> Obsoletes: _odpowiednik_w_nazwie ipv4
>
> zerknij jak to jest  na magellanie  z apachem i inn ..
> Pozostale nie beda mialy koncowki 6, np. nie da rady pogodzic inn i inn6
> dlatego jak jeden jest instalowany to drugi jest odinstalowany. Jak
> natomiast bym zrobil tak, ze w rewizji dodawalbym 6-ke to ni jak nie
> bedzie mozna plynnie zamianiac tych aplikacji w obie strony...

Kwestia w tym, ze zaden pakiet nie powinien miec zmienianej nazwy (nikt
nam do tego prawa nie dal).
Co do zmian w obie strony to chyba tez nieporozumienie. Podstawowe powinno
by ipv4 lub ipv6 i drugi wariant powinien byc dostepny w postaci upgrade.

Wojtek wprowadzasz cos co zaczyna sie rzadzic wlasna logika i przestaje
byc spojne. Czy pakiety skerberyzowane tez zamierzasz podonbnie robic ?

Dodatkowe ficzery jak kerb czy ipv6 czy inny MTA powinny byc dostepne w
postaci upgrade, a do tego wystarczy retusz na poziomie rewizji. Ten kto
bedzie majtal wersjami pakietow w obie strony co kawalek raczej mozna
przypuszczac, ze nie wie o co w tym wszystkim chodzi.