info:inetd.spec

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 15 Paź 1998, 18:47:09 CEST

On Thu, 15 Oct 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Co do zmian w obie strony to chyba tez nieporozumienie. Podstawowe powinno
> by ipv4 lub ipv6 i drugi wariant powinien byc dostepny w postaci upgrade.

Tylko to bedziw wowczas droga w jedna strone a ludzie na poczatku beda sie
glowili ktory pakiet wyprac -> strszy czy nowszy i dlaczego maja klopoty z
wymiana skoror "pobawili sie juz jednym np ipv6 i chca wrocic do nowszego
ale tylko IPv6.

> Wojtek wprowadzasz cos co zaczyna sie rzadzic wlasna logika i przestaje
> byc spojne. Czy pakiety skerberyzowane tez zamierzasz podonbnie robic ?

Nie... poniewaz tutaj wszystko jest/bedzie skerberyzowane, czy uzytkownicy
tego beda chcieli czy nie, a takie pierdolki jak wyswietlanie /etc/issue
przez telnetd czy ".message" przez ftpd to dorobie jak uporamy sie z
czyszczeniem pakietow. Zreszta jak ktos chce miec server glownie na ftp'a
to moze uzywac proftpd..

> Dodatkowe ficzery jak kerb czy ipv6 czy inny MTA powinny byc dostepne w

No mocno jestem ciekaw jak np. `zretuszujesz' takiego qmaila aby po
rpm -Uvh qmail-* upgrade'nol sendmaila ...?
(oczywiscie pomijam Obsoletes: ktoremu jestes przeciwny ...)

> postaci upgrade, a do tego wystarczy retusz na poziomie rewizji. Ten kto
> bedzie majtal wersjami pakietow w obie strony co kawalek raczej mozna
> przypuszczac, ze nie wie o co w tym wszystkim chodzi.

Wlasnie o to chdzi ze bedzie dla takiego goscia wszystko klarowne do
dystrybucju pojda dwa moze nawet trzy dodatkowe podkatalogi tak jak to
jest teraz na magellanie z enlightenmentem:

/
... pakiety
... pakiety

	/enligntenment