su (och to su!)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 20 Paź 1998, 11:35:36 CEST

On Mon, 19 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tzn. ze jak ma np. 10 procesow do wykorzystania to mu wyskakuja jakies
> bzudre komunikaty o 'niemozliwosci' uruchomienia dodatkowego programu ? Bo
> nie sprawdzalem jeszcze -> po poludniu troche czasu bede mial ...

Yhy. Sam bash nie zgłasza problemów ale mogą je zgłaszać inne programy np.

[root w admin /root]# ulimit -a -H
core file size (blocks)     unlimited
data seg size (kbytes)      unlimited
file size (blocks)          unlimited
max locked memory (kbytes)  unlimited
max memory size (kbytes)    unlimited
open files                  1024
pipe size (512 bytes)       8
stack size (kbytes)         8192
cpu time (seconds)          unlimited
max user processes          5
virtual memory (kbytes)     unlimited
[root w admin /root]# pine
i potem czytam sobie, czytam, aż tu nagle: