su (och to su!)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 20 Paź 1998, 14:22:58 CEST

On Tue, 20 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> On Tue, 20 Oct 1998, [ISO-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
>
> Qrde .. no tak tez byc nie moze .. jak sie bedziesz pchal przez np.
> przez telnet gdzie wywolywany jest login to znowu bash bedzie spiewal
>
> 'bash: przykto mi ale nie moge ustawic limitow, moze sprobujesz pozniej ?'

	Zaraz - ja mówię tylko o bash_profile roota !!! bash przecież nie
będzie gadał takich rzeczy rootowi ;) A pozatym kto widział logować się na
roota via telnet (samobójca?) ?

> No ale na PLD to PAM decyduje o limitach a nie /etc/profile ..
Yhy. I tak jest z tym, że dla roota nie decyduje bo taka już jego natura
;) więc można by to w profajla roota wrzucić.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl