program instalacyjny - propozycje

Artur Bartnicki archie w insert.com.pl
Wto, 20 Paź 1998, 15:04:10 CEST

Piotr Grochowski <pager w dione.ids.pl> pisze, co następuje:

> Ja bym proponował oprzeć instalator na tym z SuSE. Ładny, funkcjonalny i
> są źródła. Wg mnie przeróbek będzie mniej niż w przypadku przerabiania
> instalatora z RH...

Instalator z SuSE? Ładny może (DGCC), ale funkcjonalny? Instalator RH
jest IMHO 100x bardziej czytelny i funkcjonalny niż ten z SuSE, z tymi
jego 'disks sets' rodem z slackware i pakietami o nazwach 8.3.

--a
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki      praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \   mailto:archie w insert.com.pl   dom  : (0-71) 342 68 22

Szatani dzielą się na upadłych aniołów i na awansowanych ludzi.