program instalacyjny - propozycje

Piotr Grochowski pager w dione.ids.pl
Wto, 20 Paź 1998, 16:19:47 CEST

On 20 Oct 1998, Artur Bartnicki wrote:

> Instalator z SuSE? Ładny może (DGCC), ale funkcjonalny? Instalator RH
> jest IMHO 100x bardziej czytelny i funkcjonalny niż ten z SuSE, z tymi
> jego 'disks sets' rodem z slackware i pakietami o nazwach 8.3.
1. Ma moim zdaniem więcej możliwości niż instalator Rh, mimo iż w sumie
widziałem go przez jakieś 15 minut.
2. Powiem Ci, że ja zdecydowanie jestem za Slackiem.... RH to tylko mam
teraz tak dla kompatybilności z resztą PLDteamu...
3. Nazwy 8.3 -- to sumie zależy raczej od samej dist. a nie od
instalatora!

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\