program instalacyjny - propozycje

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Wto, 20 Paź 1998, 19:47:56 CEST

On Tue, 20 Oct 1998, Piotr Grochowski wrote:

> 1. Ma moim zdaniem więcej możliwości niż instalator Rh, mimo iż w sumie
> widziałem go przez jakieś 15 minut.
jest fajny, ale szczerze mowiac - mozna sie zgubic ;)
masz tyle opcji i tyle mozliwsoci ze az strach... powinno byc expert mode
i beginner - bo ludkowie ktorzy nic o linux'ie nie wiedza - moga niezle
namieszac na swoim kompie...

> 2. Powiem Ci, że ja zdecydowanie jestem za Slackiem.... RH to tylko mam
> teraz tak dla kompatybilności z resztą PLDteamu...
Ja z RH chce tylko RPM'y...
Gdyby tak istanial targz2rpm.spec konwerter ;)
A dokladniej - zeby potrafil na podstawie pakietow .tgz zbudowac(chociaz
czesciowo) baze rpm.

> 3. Nazwy 8.3 -- to sumie zależy raczej od samej dist. a nie od
> instalatora!
To jest proste do "naprawienia"

--
e-mail's : madey w dione.ids.pl , madey w viii-lo.krakow.pl