Perl dla stable

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 20 Paź 1998, 16:30:07 CEST

On Mon, 19 Oct 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Jezeli zostawiac to albo jako osobny pakiet (w sumie IMO przerost
> formy nad trescia), albo z 4710 i osobna grupa.

Ja osobiście jestem  za osobnym pakietem. Cóż to za problem, a ułatwi
wielu życie. Nie trzeba instalować. A jak ktoś instaluje wszystko jak leci,
to jest dupa nie administrator i zasługuje na takie dziury.
suidperl jest po to żeby go czasem używać, a bez suida jest
bezużyteczny. Perl bez suidperla jest jak najbardziej do użytku, ale w
niektórych sytuacjach to zamało.

Pozdrowienia,
          Jacek
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !