Perl dla stable

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Wto, 20 Paź 1998, 22:38:24 CEST

On Tue, 20 Oct 1998, Jacek Konieczny wrote:
> Ja osobiście jestem  za osobnym pakietem. Cóż to za problem, a ułatwi
> wielu życie. Nie trzeba instalować. A jak ktoś instaluje wszystko jak leci,
> to jest dupa nie administrator i zasługuje na takie dziury.
> suidperl jest po to żeby go czasem używać, a bez suida jest
> bezużyteczny. Perl bez suidperla jest jak najbardziej do użytku, ale w
> niektórych sytuacjach to zamało.
No tak, ale wstawienie go jako 4710 (i osobna grupa)_ daje w sumie to
samo. Dajesz dostep tylko tym osobom, ktore go potrzebuja. Reszta co
najwyzej moze sobie tylko popatrzec.

A ladowanie jednego pliku do pakietu, to jest - jak pisalem - przerost
formy nad trescia. Przeciez ten SUID wcale nie rozni sie od innych,
takze po co osobny pakiet :)

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."