passwd+su-0.55-2d

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 26 Paź 1998, 09:17:52 CET

On Sun, 25 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Glownie do Arka -> czy mozna to juz smialo na ftpa wrzucac i robic
> nowe sh-utils bez su ? Czy jeszcze sie wstrzymac...
No nie wiem. Osobiście jednak jestem za poprawieniem tego su z sh-utils
(su z SimplePAMApps zachowuje się czasami dziwnie).
Grzesiek mógłbyś się wziąść i poprawić to su z sh-utils jak należy ? (bo
mój patch nie jest the best) .

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl