passwd+su-0.55-2d

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 27 Paź 1998, 22:38:05 CET

On Mon, 26 Oct 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> No nie wiem. Osobiście jednak jestem za poprawieniem tego su z sh-utils
> (su z SimplePAMApps zachowuje się czasami dziwnie).
> Grzesiek mógłbyś się wziąść i poprawić to su z sh-utils jak należy ? (bo
> mój patch nie jest the best) .

 Jestem ostatnio troche zajety innymi sprawami, ale caly czas pisze.
Su s sh-utils jest IMHO do wywalenia z pakietu, nowy (oparty na nim) su z
wsparciem dla pam i pwdb bedzie w moim pwdb-apps.

Wlasnie, a ja w swoim chfn mam problem z funkcja strsep()
jak sie tym przetwarza pusty string ("") to pierwsze wywolanie zwraca "" a
nastepne NULL, zadne konstrukcje typu (ch=strsep(gecos,",") ? ch : "")
nie daja dobrych rezultatow. W zasadzie nie jest to dziura, ale jak ktos
nie mial nic w gecosie i przeleci cale chfn naciskajac enter (czyli
zostawiajac to co mial czyli nic) to snprintf() produkuje gecosa postaci:
",(null),(null),(null),(null)" zamiast ",,,,"
 Ma ktos jakis pomysl?

>  -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL