GNU libc-2.0.99 -> Don't Panic ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 26 Paź 1998, 11:57:45 CET

On Mon, 26 Oct 1998, Ziemek Borowski wrote:

> myślę że bez sensu... bo by to było -stable to ja (na podstawie moich
> skromnych doświadczeń) stawiam że dopiero 2.1.5 da się używać).

Nie, to nie jest tak, jak rekompilujesz wszystko po kolei na swojej
maszynie i instalujesz to bedzie chodzilo jak brzytwa, jezeli natomiast
instalujesz binarne pakiety to moga byc problemy... Najlepiej bedzie gdy
bedzie juz instalator ... wtedy nie bedzie najmniejsztch problemow z
glibc-2.1.

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu