GNU libc-2.0.99 -> Don't Panic ;)

Pon, 26 Paź 1998, 15:06:32 CET

On Mon, 26 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Nie, to nie jest tak, jak rekompilujesz wszystko po kolei na swojej
> maszynie i instalujesz to bedzie chodzilo jak brzytwa, jezeli natomiast
> instalujesz binarne pakiety to moga byc problemy... Najlepiej bedzie gdy
> bedzie juz instalator ... wtedy nie bedzie najmniejsztch problemow z
> glibc-2.1.

Jeszcze jedno mi się nasuwa. Devel musi być też jakoś wypozażone i w
poprzednie starsze glibc gdyż inaczej zostanie złamana binarna
kompatybilność, ze sporą ilością programów dostępnych tylko w binariach.
Tutaj jest taka sama analogia jak z glibc 2.0.7 i libc 5.
Stan przejściowy będzie istniał przez jakiś czas (zapewnew z rok).