Mgellan tonie ;( zachowajcie mirrory !

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 26 Paź 1998, 22:01:13 CET

On Mon, 26 Oct 1998, Bartek Rozkrut wrote:

> [ciach komunikat]
>
> Mialem cos podobnego... okazalo sie ze to badsectory na dysku :((
> Chwilowo pomoglo formatowanie... ale jak mowie chwilowo :(((
> Ja bym za to poszukal ext2repair.... powinno cos takiego byc.

Szlag by to przejechal .. formatowanie nie wchodzi chwilowo w gre...
sprawdzilem go 'media verify' z pozimu biosu kontrolera ale on pokazuje,
ze jest czysty jak lza ...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu