Pozar na magellanie -> cd...

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 27 Paź 1998, 09:42:44 CET

Hej,
	Caly czas walkuje e2fsck -fac /dev/1_trafiona_partycja
i za kazdym razem ja poprawia... Jak chce ja podmontowac to ponownie
pojawia sie ten komunikat:

Oct 26 22:10:13 magellan kernel: EXT2-fs error (device 08:03):
ext2_check_blocks_bitmap: Wrong free blocks count in super block, stored =
483467, counted = 483457
Oct 26 22:10:13 magellan kernel: EXT2-fs error (device 08:03):
ext2_check_inodes_bitmap: Wrong free inodes count in group 50, stored =
1608, counted = 1606

mozna uzyc -b ale nie bardzo sobie wyobrazam jaki alternatywny 'super
block' mu wskazac... pozatym w manie stoi ze w takim wypadku partycja musi
byc (rw) -> czyli na zamontowanej partycji ?
Ktos moze tego uzywal albo 'orientuje' sie troche w tym ?

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin