Wybor mailera

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 28 Paź 1998, 20:10:45 CET

Cześć!
Wczoraj zainstalowałem sobie w domu qmail-a, ale mam mieszane uczucia.
Może faktycznie jest supoer szybki i bezpieczny ale .... za dużo
zmieniania. Do sendmaila w domu nie chcę wracać (aczkolwiek na komputerach
podłączonych do Sieci zawsze go rekomenduję) bo ma problemy przy pracy
off-line (na przykład jak redoctober nie miał dostępu do sieci musiałem
wyłączać nameservery w /etc/resolv.conf bo nie działał).
Dlatego może smail? moja praca z nim zaowocowała dobrymi wspomnieniami.
Czy ktoś zajmuje się przygotowaniem rpm-a z smailem?
Jak nie to może ja się tego podejmę...

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation