Wybor mailera

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Śro, 28 Paź 1998, 20:29:35 CET

On Wed, 28 Oct 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> Wczoraj zainstalowałem sobie w domu qmail-a, ale mam mieszane uczucia.
Tak jak każdy po instalacji Qmail'a....
Ja na początku myślałem że ten Qmail to jakaś czarna magia bez żadnej
dokumnetacji.... ale po pewnym czasie okazało się że jest super...
To tak jak z Linux'em... nie używałem bo nie znałem - a jak poznałem... to
nie mogę się oderwać ;)

> Może faktycznie jest supoer szybki i bezpieczny ale .... za dużo
> zmieniania. Do sendmaila w domu nie chcę wracać (aczkolwiek na komputerach
> podłączonych do Sieci zawsze go rekomenduję) bo ma problemy przy pracy
> off-line (na przykład jak redoctober nie miał dostępu do sieci musiałem
> wyłączać nameservery w /etc/resolv.conf bo nie działał).
Ja w domu używam Qmail'a.... jest super...
Zmieniania minimalnie - jedynie slinki do ~/Mailbox i po krzyku(jednye co
trzeba przekompilowywać to procmail... ale to nie dużo roboty).

Zmailer'a nie widziałem więc się nie wypowiadam... smail'a też nie
widziałem... wiem że Qmail mi wystarcza w zupełności i nie zamierzam go
zmieniać.

Co do IPv6 - w TODO jest napisane że będzie i to zrobione.. można nawet
znacznie przyspieszyć tą operację - ale developerzy narzekają że nie mają
sieci na IPv6 i nie mają jak testować :(((

--
e-mail's : madey w dione.ids.pl , madey w viii-lo.krakow.pl