Instalator PLD -- zbieramy sugestie.

Piotr Grochowski pager w dione.ids.pl
Czw, 29 Paź 1998, 19:17:15 CET

HeY!
Dobra, oficjalnie mogę stwierdzić, że będę próbował się za to brać.
Jednakże potrzebny jest *dokładny* opis tego, co ten instalator ma robić.
Krok po kroku. Prośba no.1 -- do tych, co tutaj zawiadują majordomo --
zróbcie no listę pld-install -- ułatwiło by to koordynację prac. Sprawa
no. 2 -- jak ktoś ma ochotę się przyłączyć do prac to mailme. Sprawa
trzecia -- dawajcie sugestie (a dokładniej -- uzupełniajcie mój poniższy
plan instalatora). OK. To jest pierwszy szkic instalatora:
START
1. Wybór języka
2. Wybór sposobu instalacji (install/upgrade)
3. Załadowanie dodatkowych driverów (SCSI/PCCard aka PCMCIA)
4. Wybór źródła
5. Przepartycjonowanie dysku
6. Określenie docelowego dysku(ów)
7. Określenie typu instalacji
8. (zależnie od powyższego) Wybór pakietów
INSTALACJA
9. Konfiguracja systemu.
KONIEC
Ok. Potrzebne są szczegóły dot. punktów 1, 4, 5-6, 7, i kolejność
instalowania pakietów (do właściwie do koordynatorów stable i devel).
Aha -- czy zrobić jeden instalator dla devel i stable (wybór poprzez
menu), czy osobne?
Wszelkie sugestie mile widziane.
Prace rozpoczniemy (bo mały zespół powiedzmy już jest) jak tylko określone
zostaną potrzebne parametry i zakończymy tegoroczną Olimpiadę
Informatyczną... No i oczywiście po zakończeniu zapoznawania się ze
źródłami instalatora RH i SuSE.

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\