kilka uwag

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 30 Paź 1998, 17:43:22 CET

ipchains - są już 1.3.8

svgalib - jest już wersja 1.3.1.19981020
(http://www.cs.bgu.ac.il/~zivav/svgalib/)

gettext-0.10.35-2d.i386.rpm - skopany jak nie wiem co ;) w stable jest OK
(przynajmniej był kilka tygodni temu)

initscripts - przeglądałem pobieżnie ale nie widziałem tam regułek
ustawiających spoofing-protection (regułka taka jest opisana w
ipchains-HOWTO i nie jest to "ipchains -I input itd ...." ;)
Wartało by dodać.

iplogger-ident-1.1-1d.i386.rpm - sam podsylalem speca ale teraz musze
"kazac" go wywalic. Sam program jest po prostu zbyt dziurawy (w wersi
ident). Stare wersje sa ok.

vim nadal nie poprawiony !! Marcin do tablicy. Chodzi o
F1 i brakujący help.txt (czy doc - juz nie pamietam) ;)

hp-crona nadal nie ma :( Mimo iz pare programow (m.in. zmailer)
go wymaga. Spece byly na cenzorze.
To samo z console-toolsami.

adduser - zapomniałem dodać Requires: bash >= 2  :)

setup - brakuje spooooro - w stable chyba jest lepszy (chyba)

squid 2.0 RELEASE - są już do tego 2 patche (na ww squida)

Tyle narazie ;)

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl