kilka uwag

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Sob, 31 Paź 1998, 23:27:39 CET

[piątek, 30 październik 1998], Arkadiusz Miśkiewicz napisał:
> vim nadal nie poprawiony !! Marcin do tablicy. Chodzi o
> F1 i brakujący help.txt (czy doc - juz nie pamietam) ;)

Poprawiony spec poszedł już jakis czas temu. Ściągnąłeś ostatnią wersję?
Nie? To zaczekaj jeszcze troszeczkę -- wyjdzie za moment nowsza ;), z
odrobinę zmienioną filozofią. Sam vim, zamiast /bin/vi będzie zawierał
/bin/vi.static, a w usr dojdzie link /bin/vim.{slang,ncurses} ->
/bin/vi. Oprócz tego spróbuję pogrzebać w konfiguracji.

> squid 2.0 RELEASE - są już do tego 2 patche (na ww squida)

O tym wiem, ale JWL i rozpoczęcie semestru (tzn. rozpoczęcie normalnych
zajęć) troszeczkę mi to opóźniło. Wkrótce będzie.

--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org