Instalator - opcje [bylo Re: Wybor mailera]

Piotr Grochowski pager w dione.ids.pl
Pią, 30 Paź 1998, 17:51:16 CET

On Thu, 29 Oct 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> W debianie przy instalacji można sobie wybrać 'basic' i 'advanced' a w pld
> jest planowane jeszcze większa rozbudowa - będą sugestie zarówno do
> komputerów łączonych z Siecią przez modem, routerów, małych i dużych
> serwerów. Jzżeli chodzi o konfigurację ppp to zrobiłem jakiś czas temu
> pakiet ppp-scripts (jest na magellanie, jeżeli jeszcze nie ma w stable to
> proszę Tomka aby go ściągnął) który zawiera gotowe skonfigurowane
> połączenie dla 0-202122 a i dla innych providerów całość sprowadza się do
> edycji /etc/resolv.conf (choć niekoniecznie) i skryptu chat-a.
> [...]
Dutimer -- zapewne jest odpalany z ppp-on? Ale 0.3.1 lepiej z rc.local
odpalać...

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\