Klucze publiczne

Michał Kuratczyk kura13 w kki.net.pl
Nie, 11 Paź 1998, 20:51:56 CEST

[wtorek, 10 listopad 1998], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

>On Sun, 11 Oct 1998, [iso-8859-2] Michał Kuratczyk wrote:
>Ale sluchajcie Panoc^ki... poprosilem o klucze publiczne PGP a nie o
>sprzeczki ktore to PGP lepsze ... Kazdy uzywa takie jakie mu pasuje,
>a mi to fruwa jaki klucz dostane -> chyba, ze jestem w bledzie...

Oj, chyba jesteś - wprawdzie fragment pochodzi z Chipa Speciala, ale myślę,
że jest dość wiarygodny. W dokumentacji 2.6.3 niczego nie znalazłem, może
jest coś na ten temat w docach od 5.0. W każdym razie:
-----
Od kilku miesięcy istnieją nowe wersje PGP - 5.0 i 5.5. Zastosowano w nich
między innymi nowe procedury tworzenia kluczy, które nie są kompatybilne z
wersją 2.6.3.
-----

2.6.4 ma mieć obsługę kluczy z 5.x, ale na dzień dzisiejszy trzeba się
zdecydować na jedną z wersji (polecam 2.6.3). Myślę też, że w PLD powinny
się znaleźć niezależnie od siebie obie wersje.

--
Michał Kuratczyk

--
Wyslano za posrednictwem bezplatnego serwera KKI
Krakowski Komercyjny Internet - http://www.kki.net.pl

To jest miejsce na reklame Twojej firmy!