Dziury w obecnym RH (z naniesionymi poprawkami z updates) (fwd)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 1 Wrz 1998, 01:10:44 CEST

On Sun, 30 Aug 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Ja jestem przeciw, a to dlatego ze:
> 1) modul nie jest przenosny
A nie daloby sie go "uprzenosnic" - to pytanie do guru od src kernela.

> 2) jak chcialbys rozwiazac kwestie dystrybucji modulu i jego
>    inicjalizacji przy starcie. Razem z jadrem, osobno. Co jesli
>    ktos wrzuci sobie inna wersje jadra i modul sie nie zaladuje itd.
Wyobrazam to sobie jako insmod przy starcie (w /etc/rc.d/rc.sysinit)
- podobnie jak moduly od maskarady czy chocby modul od ktorejs z kart
synchronicznych (tej co producent daje tylko binarke) - a co do zmian
wersji jadra - Caldera jakos sie nie martwi ze NDS przestaje dzalac
a w RH 5.x dzwiek z modulu - chyba wystarczy napisac w dokumentacji
ze oprocz kernela trzeba dokompilowac jeden modul zeby system dzialal
poprawnie - wydaje mi sie ze gra jest warta swieczki - szczegolnie
jesli chodzi o raz na zawsze rozwiazanie problemu aplikacji Xwin'owych,
ktore ostatnio byly synonimem dziur....

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz            marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 (0-601) 48-50-97     marcus w krakow.linux.org.pl == |-