Xy

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pią, 4 Wrz 1998, 11:35:32 CEST

Taka drobna uwaga... Przy preparowaniu Xów (właśnie,
co się stało z kloczkowymi) przydałoby się oddzielić xdm od Xów.
Ja c prawda nawet w domu startuję w init 5, ale z drugiej strony
po co xbanner (wymagany przez X chyba z powodu xdm,
nie rozpakowywałem jeszcze speca, więc nie jestem pewien) na
xterminalu, lub komputerze gdzie X sporadycznie są odpalane i
to ,,z palca'' przez start X.

Przepraszam, za takie ,,oderwane'' komentarze, ale przygotowuję sobie w miare
czyste (a w zamiarach chrootnięte ;-) środowisko i testuję, co i jak
wygląda.

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/