Xy

Sob, 5 Wrz 1998, 19:00:54 CEST

On Fri, 4 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> Taka drobna uwaga... Przy preparowaniu Xów (właśnie,
> co się stało z kloczkowymi) przydałoby się oddzielić xdm od Xów.

Nad odzieleniem xdm-a myślałem ale dodanie w tej chwili dodatkowego pod
pakietu powoduje, że rpm na etapie analizy speca wywala core. Zobaczymy
jak będzie z z rpm 2.5.3. cenzor w tej chwili lezy z jakiś powodów. Zaraz
będę szedł do gmachu głownego PG żeby sprawdzić czy przypadkiem ktoś
poprostu nie wyciągnął kabelka.

> Ja c prawda nawet w domu startuję w init 5, ale z drugiej strony
> po co xbanner (wymagany przez X chyba z powodu xdm,
> nie rozpakowywałem jeszcze speca, więc nie jestem pewien) na
> xterminalu, lub komputerze gdzie X sporadycznie są odpalane i
> to ,,z palca'' przez start X.

Wogóle mozna by zrobić tak, że jak jest pakiet o nazie xdm to ztartuje on
z rc.d a nie z inita.

> Przepraszam, za takie ,,oderwane'' komentarze, ale przygotowuję sobie w miare
> czyste (a w zamiarach chrootnięte ;-) środowisko i testuję, co i jak
> wygląda.

Do jakich usług ?