PLD na WWW

pagaj@lo13.univ.szczecin.pl pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Pią, 4 Wrz 1998, 11:41:11 CEST

Witam ponownie

Nie sledzilem listy przez pare dni z uwagi na awarie serwera, na ktorym
to bylem zapisany tutaj, ale z tego co wiem moj poprzedni list
nie wywolal jakiejs fali protestow.
Poniewaz Adam jest zajety tlumaczeniami postanowilem samozwanczo
mianowac sie (przynajmniej na razie) naczelnym serwisantem WWW PLD :-)
Nie, nie bojcie sie :-) nie bede sie szarogesil.
Mam nadzieje, ze na poczatku przyszlego tygodnia bede w stanie pokazac
pierwsza wersje stron (na razie po polsku).
Za materialy na razie sluza mi:
1) archiwum listy
2) wiadomosci wyciagniete od Marcina Korzonka (ktoremu niniejszym dziekuje)
3) rozne plotki rozsiewane na grupach newsowych przez roznych ludzi, glownie
Tomka :-))

A tak serio - bardzo mile widziane sa WSZELKIE materialy, a takze uwagi
i rady zarowno merytoryczne jak i techniczne.
Kazdy kto czuje, ze ma cos ciekawego do napisania na temat PLD jest
szczerze zachecany do tego, by wyslal mi to adres:

pagaj w lo13.univ.szczecin.pl

Na razie strony beda zawieraly krotkie informacje o tym czym jest PLD,
jak zapisac sie na liste, gdzie jest archiwum i krotka agitke zachecajaca
do pomocy wraz z zaleceniami dla packagerow (o ile takie istnieja).

Pozdrawiam

Pawel Gajda