Xy

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 5 Wrz 1998, 19:43:39 CEST

On Sat, Sep 05, 1998 at 07:00:54PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Do jakich usług ?
Dla siebie. Nie chcę mieszać w normalnej ,,uczciwej'' konfiguracji
,,mojego'' kompa, a jednocześnie czekają mnie dziwne próby z
TeXem i perlem (które będa wykonywane z roota...). Spreparowałem sobie
więc  (na osobnej partycji) nową instalke do której w tej  chwili loguję
się na chroota i mogę w miarę bezpiecznie testować (na jednej konsoli)
 pakiety a na drugiej pracować lokalnie...
(czuję że to sie dało załatwic inaczej, ale na razie
jest mi z tym dobrze...)

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/