Re: apache.spec (było info:mc.spec -devel)

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 3 Wrz 1998, 12:01:54 CEST

On Thu, 3 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ja wziołem 1.3.1 z contrib  który stanowił całkiem niezłą bazę tylko
> trzeba było go wąsnie dopracować. Zerknij zresztą sam na listę zmian:

A to jest może wersja połatana na okoliczność DOS-a (jakieś 2 tyg. temu
na bugtraq był "quick & dirty" patch)?
Ja sobie kedyś zrobiłem połatanego rpm-a (spec jest hmm, taki sobie)
leży na ftp://ftp.interdata.com.pl/pub/linux/misc, jest tam też
iso2console, równie nieporządnnie zrobiony.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71