iso2console

Czw, 3 Wrz 1998, 11:55:36 CEST

On Thu, 3 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Masz na myśli /etc/sysconfig/keyboard i /etc/rc.d/init.d/keytable? Jasne.
> Gdzie to było, czy w kbd (bo u mnie w tej chwili nie należy do żadnego
> pakietu)? Jeśli tak, to pewnie powinno się znaleźć w console-tools.
>
> Ale jaki ma być ten domyślny font?! IMHO powinna być możliwość wyboru
> pierwszego języka podczas instalacji (polska dystrybucja jak polska, ale
> to chyba nie oznacza, że tylko polska), więc font zależałby od tego.

Marcin chodzi o to żeby /etc/sysconfig/console zawierało dwie zmienne
KEYTABLE i CONBSOLEFONT, i żeby /etc/rc.d/init.d/console inkludowało to po
to żeby ustawić font domyślny taki jaki jest zdefiniowany w tych
zmiennych.

> W moim pakiecie z fontami będą fonty do wszystkich ISO-8859-x, ale to jest
> obok console-tools, więc nie może być od razu ustawiane domyślnie
> w console-tools. Może w ogóle nie ustawiać tego w console-tools
> i przenieść skrypty startowe do pakietu z fontami? Albo tylko
> /etc/sysconfig/console tam przenieść.
>
> Jest już może albo będzie pakiet chkconfig? Wygodniej się tym ustawia
> /etc/rc.d/rc?.d/*, więc chciałbym skorzystać.

Dzisiaj wieczorkiem powinien już być. Możesz co najwyżej pomóc dorobić
tłumaczenie bo resztę mam prawie wyczyszczoną.
Jeżeli ktoś coś w tej chwili chce robić to prosiłbym o zajęcie się
pakietami korzystającymi ze slanga. Podmienienie we wszystkich aplikacjach
slanga da możliwość wykonania w miarę spójnego upgrade'u bez pojawienia
się jakiś konfliktów. Nie znam się na slrnie i nie używam moze ktoś to
wziąć ?

Andy zajmiesz się mutte już teraz ? On też wykorzystuje slanga.
Co tam jeszcze zosstało .. mouseconfig też mam w tej chwili na warsztacie.
O cyzmś zapomniałem jeszcze co jest związane ze slang ?

kloczek