Tłumaczenie programów: słownik, standard, kto?

hector@kki.net.pl hector w kki.net.pl
Pią, 4 Wrz 1998, 14:47:58 CEST

Jak w temacie.  Mogę się zająć tłumaczeniem plików .po tylko nie wiem do
kogo się z tym zgłosić (koordynator) i czy ustaliliście już jakiś standard.
Jak działa pepesza i czy stworzyła już słowniki?
Jeśli tak to gdzie można je znaleźć?

Jestem w trakcie poprawiania tłumaczenia plików WindowMakera 0.19.1.
Nie zajrzałem na ftp bo jestem na modemie i szkoda mi czasu, ale czy macie
już WM w dystrybucji?  Jeśli nie to mogę podrzucić speca na listę.

  Piotrek

--
Ludzie byli sobie kiedyś bliżsi. Broń nie niosła tak daleko.
                                                      [S.J.Lec]